czwartek, 31 stycznia 2013

Nowy wygląd bloga :)

Chciałam coś zmienić, uczynić tego bloga takim bardziej kolorowym :D Mam nadzieję, że się Wam podoba! :p Wydaje mi się, ze teraz jest fajniej, weselej i bardziej kolorowo :3 Czcionka jest taka zakręcona i te jaskrawe kolory...ahhhh, kocham je :D Wiem, że daje po oczach ale zmieniłam już na lepsze kolory :3 Piszcie w komach czy się Wam podoba.
Dobranoc ;3

12000!

Minęło kilka kolejnych dni i proszę! 12000 odwiedzin bloga! Wielkie dzięki! No,już chyba wiecie o co chodzi i po przeczytaniu wiecie też, że ten post,jak na razie jest o niczym, ale to jeszcze nie koniec. W poście ,,11000!" poprosiłam was o podpowiedzi dotyczące nowego nagłówka. No więc dostałyśmy tylko jedną taką podpowiedź, więc ją właśnie wykorzystam, więc nowy nagłówek będzie przedstawiał Spectrę, być może w korytarzy Straszyceum.

Pisała wasza...

A nie, jeszcze nie koniec! Chciałm wam jeszcze coś powiedzieć. Chodzi o to,że kiedyś napisałam posta o pomysłach, które mogą pojawić się na blogu.
Pierwszym było DiY (które swoją drogą napiszę dziś,lub jutro).
Drugie to REGULARNE pojawianie się naszych prac na blogu.
Trzecim pomysłem były cotygodniowe minikonkursy, czyli jednodniowe konkursy typu pytań takich, jak na przykład ,,Jak miał na imię pierwszy chłopak Lali?". Wygrywałaby ta osoba, która pierwsza napisze pod postem koment z dobrą odpowiedzią.

To ostatnie opisała najdokładniej, ponieważ 14 lub 15 lutego mam zamiar wcielić to w życie bloga.
Do tego właśnie przyda mi się Mira, bo,tak jak do DiY, do minikonkursów zrobię taki jakby ,,nagłówek posta". Wygląda on tak (Ale może jeszcze się zmieni):


Jeszcze raz dzięki za 12000 odwiedzin!

środa, 30 stycznia 2013

Nic się nie dzieje...

Ci z was,którzy piszą,lub czytają blogi wiedzą juz,że ostatnio w świecie MH nic się nie dzieje,dlatego dzisiaj nie było żadnego posta,nie licząc tego oczywiście.Ten post ,w zwiazku z powyższym,ten wpis nie będzie o nowince,ale o moim kolejnym OC.Zrobiłam je z nudów,w czasie oczekiwania na wyniki ankiety o Heidi,bo ta postać,którą mam zamiar wam pokazać jest jedną z tych,które (tak,jak Jeckie Freeze) są postacią jednorazową,zrobioną z nudów.Czasem do tych OC dodaję ich BiO,czasem nie.Tym razem sorry,ale nie dodaję jej opisu.

A oto i ona-Mira Magic,czarownica:


Podoba wam się?
Oczywiście wiem,że jest gorsza od Heidi 
(A przynajmniej ja tak myślę),ale jak już napisał-ona jest ,,jednorazowa" :)

wtorek, 29 stycznia 2013

Kilka rzeczy, o których może wiecie, a może nie.

Hej! ^^
Przeglądając różne blogi zobaczyłam takie zdjęcie:
                                                                   Link do źródła zdjęcia.

I nie, nie chodzi mi o to, że ta dziewczyna ma straszliwie dużo lalek chociaż tak jest (były jeszcze dwa zdjęcia z dwoma większymi stosami). Popatrzcie na czerwony prostokąt, który zrobiłam. Może to nie jest jakaś nowinka ale ja nie wiedziałam: 
-że Draca z Cafe jest sprzedawana razem z Deen w jednym pudełku, 
-że łóżko Abbey ma takie pudełko,
-że Cafe ze SCOF jest w takim małym pudełku.
Jeżeli chcecie to skopiować-pozwalam. Tylko napiszcie link, że to od nas :)


Mój rewiev Rochelle SCOF :3

Hyhy, cześć :3
To jest mój nie udany rewiev Rochelle :D Bo Zozo treme miało :p Teraz możecie mnie ujrzeć w realu :* 
Dobra, już wstawiam ten film *O*
video

Hyh ^.^ Tylko bez komów, ze jestem brzydka proszę :p
Też Was lubię :D
Kończę już, bo bredzę :p
Pa!!!

Wkurzające fakty

Na pewno pamiętacie Bratzillaz,nie?Jeśli tak,to na pewno pamiętacie też,że Starsue robi ubieranki tych wiedźm (Bo Bratzillaz,to akademia czarów)?No,więc z tego,co widzę,na razie robi TYLKO ich ubieranki.Żadnego MH,nawet najmniejszego!Za to produkuje nam teraz to (!):



A co z MH?Nawet,jeśli ktoś,jak ja,nie przepada za ubierankami,może iuznać to za wkurzające,że StarSue woli TO od MH. (bez obrazy dla fanów Bratzillaz)

11000! (Tak,wiem-spóźnionie)

Wiem,że to już spóźnione,bo stało się to już wczoraj,ale tradycyjnie i tak napiszę o tym posta. No,więc ,,nikt się tego nie spodziewał",ale mamy już 11000 wyświetleń naszego bloga!Jesteście super,bo,nie wiem,czy wy to zauważyliście,ale ja tak,teraz 1000 wyświetleń bloga zajmuje wam...Trzy dni!Baaardzo wam dziękuję!Na,a żeby post nie był aż tak bardzo o niczym mam do was pytanie.Przy okazji 11000 odwiedzin mam zamiar zrobić nowy nagłówek,niekoniecznie na tyle wyświetleń,może być on po prostu ,,na codzień",bez okazji i właśnie tu zaczyna się wasze zadanie! Nie jest ono trudne,polega tylko na tym,żebyście napisali mi w komie pod tym postem kogo chcielibyście zobaczyć na nagłówku (Oficjalna postać,jakieś OC,itp.) i ewentualnie na jakim tle.

Z góry dzięki za komy,jeśli je napiszecie :)


Nowy magazyn!

Dziś 29 stycznia,a to oznacza...Kolejny numer magazynu MH!Ja niestety jeszcze go nie mam,ale może już niedługo się do niego dobiorę...No,ale nie będę gadać o sobie!Oto tradycyjnie zdjęcie okładki magazynu:


A o tym,co w magazynie możecie przczytać tu:

W bieżącym numerze:
Upiorni uczniowie: Robecca Steam
Historie z dreszczykiem: jajo grozy
Ostatni ryk mody: kozaki upiorzaki
Strasznie fajny pamiętnik: świat Robekki
Potworny test: jaki będzie rok 2013?
Monstrualna rozrywka
Prezent z okładki: zestaw do zdobienia paznokci i naklejki!
W kioskach od: 29 stycznia!
Następny numer: 28 lutego!

Kupicie ten numer?Ja na pewno się o to postaram,jak tylko mama wróci z pracy :)


poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wyjaśnienia

Pewnie zauważyliście,że od soboty aż do teraz nie napisałam nic na blogu,za co przepraszam.A oto  dlaczego nie dodawałam przez te 3 dni żadnego posta:

1.W sobotę rano jechałam na wieś,gdzie nie mam internetu.
2.Wróciłam w niedzielę,ale moja siostra miała wtedy urodziny,więc już nie zdążyłam nic napisać.
3.Dzisiaj zaczęła mi się szkoła,a nie mogłam pisać w czasie lekcji :)

No,to tyle usprawiedliwień :)

niedziela, 27 stycznia 2013

Dostałam Rochelle Goyle SCOF!+będę teraz rzadziej pisać ;-;

Dobra, najpierw przejdę do tego, że będę rzadziej pisać, bo:
-mam karę na kompa,
-mogę pisać posty tylko raz w tygodniu, ale jak znajdę czas to mogę więcej,
-jak nie będę robiła moich obowiązków to kompa nie zobaczę :/
Ale postaram się pisać często i potajemnie na iPadzie (ale bez zdjęć, bo się nie da) :P
To była ta zła wiadomość, a teraz przejdę do tej dobrej xd

Dostałam Rochelle Goyle Scaris City Of Frights!!!

Dostałam ją wczoraj ale otworzyłam ją dzisiaj (kara). Byłam zdziwiona sześcioma rzeczami:
-że jej na jej pudełku w pierwszej kolejności było pisane po polsku,
-że jej pamiętnik/dziennik podróży/SmashBook jest taki krótki,
-że jej buty i berecik są z gumy,
-że była dość tania jak na taką serię (119.99zł),
-że miała za duże rajstopy, tak jak moja Draca,
-że ma stojak!
Ale teraz przejdźmy do mojego zdjęciowego omówienia :)
Rochelle w pudełku:
Tył pudełka:
Rochelle na tekturce:
Tył tekturki:
Walizka (zamknięta):
Walizka (otwarta):
Głowa Rochelle:
Tułów Rochelle:
Sweetaśne butki Rochelle:
A teraz kilka dziwnych (dla mnie) rzeczy na tej 'Strachoryżowej' tekturce:
Cień Frankie z FP oraz innych (nie umiem rozpoznać xd):
Deuce na skuterku:
Złoty skuterek Ghoulii:
Zrobiłam jeszcze zdjęcia tego pamiętnika/dziennika podróży/SmashBook'a Rochelle.
Okładka:
Strony 1-2 (ten fajny obrazek jak Catrine rysuje Rochelle):
Strony 3-4:
Strony 5-6:
Tył:

To są wszystkie zdjęcia, które dla Was dzisiaj przygotowałam :) Mam nadzieję, że się podobały. Jeszcze pytanie:
A może byście chcieli żebym zrobiła polski reviev Rochelle SCOF i Howleen DC i włożyła na YT???
Piszcie w komach :p

P.S. Nowe zakazy w zakładce 'Regulamin Chatu', radzę sprawdzić.

sobota, 26 stycznia 2013

Mały sklepik w Krotoszynie!

W Krotoszynie przy ulicy Zdunowskiej 16 jest taki mały sklepik z zabawkami. I tam jest do kupienia Skelita! :D Na razie nie ma tam innych lalek że SCOF. Wiem, ze ją bardzo lubicie, więc Wam mówię :3 Sklep jest tu:
No to to by było na tyle. Mam nadzieję, że pomogłam.

Dostałam Howleen DC!+Moje lalki :3

Ponieważ nie nadążałam z pisaniem postów, za co przepraszam, dopiero dzisiaj piszę tego posta. Lenę DC dostałam w poniedziałek i miałam taką głupawkę, że hej xd  To był prezent na święta, który szedł do mnie miesiąc :o Dobra, ale nie będę już Was przynudzać. Zacznę już :3
Howleen w pudełku:
 Pudełko z tyłu:

 Napis o Hip-Hopie, który miała mi przetłumaczyć Magda ale jeszcze tego nie zrobiła, więc postaram się dodać, w którymś tam poście :3 :

 Lenka na tej tekturze:

 Tył tektury (zwróć uwagę na to iloma, hmm nwm jak to nazwać 'przyczepcamy' były przyczepione jej włosy, czerwone koło):
Głowa Howleen:

 Tłów Leny:
Buty Leny (zauważyłam, że Mattel robi teraz lalkom gumowe buty):
Torebka Leny:
Mi się strrraszliwie podoba ta Howleen! Ma wszystko tak dokładnie zrobione. To jest chyba najładniejsza lalka ze wszystkich lalek z MH (dla mnie, nie wiem jak dla Was). Nie podobają mi się trochę tylko dłonie, ale maniciure czyni cuda ^.^

Teraz przejdźmy do moich lalek. Dam Wam jeszcze taki mały wstęp.
Ogólnie to ja się trochę inaczej się bawię moimi lalkami z MH. U mnie zabawa zawsze wygląda inaczej niż w filmach/odcinkach. Jak mi kiedyś babcia kupiła Clawda i Draculaurę to ja zaczęłam się bawić, że Clawd chodzi z Lagooną, bo mi do niego Draca nie pasowała :D Lagoona ma siostrę Lagoneę. Moja Frankie jest sławną modelką z Nowego Yorku i ma kuzynkę Erin (tak wiem, że Erin to imię redaktorki Lisi Harrison ale mi się tak to imię podobało, że je musiałam dać :3 ). Spectra ma jeszcze kuzynkę, która się nazywa Scoulta Paradise (szkielet z C-a-M, przed zmianą fryzury). To z dziwacznych rzeczy chyba wszystko. Mogę już zacząć :) Pokażę Wam je tak jak je po kolei kupowałam.
                                                         
                                                                   Lagonea Blue
                    (właściwie Lagoona Blue Basic V1, ubrana w ciuchy Frankie z Fashion Pack'a)

                                                                 
                                                                  Lagoona Blue
                                          (Classroom, ubrana w ciuchy z Fashion Pack'a)

                                                           
                                                                      Draculaur
(była z Clawdem, więc to seria School's Out lub Basic V2, ubrana w ciuchy od Frankie Sweet 1600 i buty Lagoony Basic V1)

                                                           
                                                                Clawd Wolf
                                                                 (Basic V2)

                                                   
                                                                Spectra Vondergeist
                                                                     (Basic V2)


                                                                  Scoulta Paradise
                                                      (szkielet z C-a-M, przed przeróbką)


                                                                Frankie Stein
                                       (Skull Schores, ubrana w ciuchy Toralei z Fashion Pack'a)

                                                       
                                                                  Erin Stein
                    (właściwie Frankie Stein Sweet 1600, ubrana w ciuchy Frankie z Fashion Pack'a)

       
                                                                 Ghoulia Yelps
                (Dead Tired, ubrana w ciuchy Ghoulii Basic V1 i buty Wilkołaczki i Gorgony z C-a-M)

                     
                                                                    Cleo de Nile
                                         (Dead Tired,  ubrana w ciuchy Cleo z Fashion Pack'a)


                                                                    Jackson Jekyll
                                    (Basic V3 albo V4, musiał dla Was zatańczyć Gangnam Style)

                                                             
                                                                 Clawdeen Wolf
                                         (z Cafe, ubrana w ciuchy Clawdeen z Fashion Pack'a)

             
                                                              Howleen Wolf
                                                              (Dance Class)



To jak na razie wszystkie moje lalki. Uszanujcie to, że niektóre są przed zmianą fryzury, a niektóre już po. Kiedyś dodam jeszcze domek (zbieram kasę na remont, bo potrzebny :D ). No to mam nadzieję, że się podobały :) To nie była sesja więc są trochę rozczochrane :P


P.S. Pamiętajcie o głosowaniu! SMS J00335 pod numer 7122. Koszt 1.35 zł. Prosimy głosujcie! :*