środa, 3 grudnia 2014

Nowości z NK

 Tak, tak, ja nadal sprawdzam grupę na tym, jakże wybitnym, portalu społecznościowym, jakim jest Nasza Klasa. No więc wreszcie coś się na niej ruszyło i mam dla was dwie nowinki. No więc
po pierwsze!
 Na wspomnianej grupie pojawił się wreszcie długo wyczekiwany konkurs. Dla tych, którzy są niezorientowani w MH na NK:

 Naszym zadaniem tym razem jest stworzenie OC-hybrydy. Jak można się domyślić, nawiązuje to do Freaky Fusion. Wygrać można lalki Manny'ego i Iris, FF i breloczki.
Po drugie!
 Mattel postanowił powiedzieć polskim fanom, którzy oczywiście ,,jeszcze o niczym nie wiedzieli" o filmie Haunted... Ujawniając tym samym jego polski tytuł! A brzmi on Szkoła Duchów. Niezbyt odkrywcze. Niezbyt ciekawe. Ale przynajmniej oddaje treść filmu, może nawet trochę za bardzo.
 A coby post nie był tak na sucho, dodam jeszcze zdjęcia ze zbliżeniami Kiyomi i River (która, według polskiego Mattel'a nie jest córką Charona, a Ducha-Kościotrupa), które zostały na grupie udostępnione:


Weźmiecie udział w konkursie? Co sądzicie o polskim tytule Haunted?


piątek, 28 listopada 2014

Art Cleo Gloom&Bloom(!) i Geek Shriek

 Niedawno w internecie pojawiły się zdjęcia pochodzące z zagranicznej gazetki Monster High. Możemy na nich zobaczyć arty dwóch postaci z nowszych serii, a pierwszą z nich jest...

Cleo G&BP

 I tu wygląda na to, że doczekamy się nowej lalki z serii Gloom and Bloom Party. Te wszystkie kwiaty wchodzące w skład stroju upiorki wskazują na to, że jest to własnie ta seria, czyli zapewne niedługo będziemy mogli zobaczyć również lalkę postaci w tej serii.
 Sam art nie powala, co jest główną 'zasługą' twarzy. Usta są zdecydowanie za duże, przynajmniej w moim odczuciu.

Howleen i Abbey Geek Shriek

 Tak, ja wiem, arty już były, nawet o nich pisałam, ale jednak te dwa pokazują upiorki, więc uznałam, że warto wstawić. Ogólnie, jak już wiadomo, ale napiszę, żeby przypomnieć, arty mi się podobają, lalki mniej. A okulary są zdecydowanie za proste.

Co sądzicie o artach?


czwartek, 27 listopada 2014

piątek, 21 listopada 2014

Nowe odcinki po polsku

 
Jakiś czas temu na polskiej stronie Monster High pojawiły się 4 nowe odcinki serialu animowanego. Trzy z nich są krótsze, od normalnych filmików i nawiązują do serii Monster Exchange - opowiadają trochę o samej wymianie oraz przedstawiają nowe upiorki biorące w niej udział - Lornę i Marisol. Czwarty odcinek nosi tytuł Szafka Draculaury. Jeżeli ktoś z was ogląda anime Monster High, to może zauważyć, że jest on właściwie wyjaśnieniem, skąd wzięła się w japońskiej wersji MH nietypowa szafka wampirzycy.


Co sądzicie o nowych odcinkach?


Zbliżenia Geek Shriek (głównie Frankie)

 W poprzednim poście Zozo pokazała wam zbliżenia lalki Kiyomi, teraz ja mam dla was zdjęcia, na których możecie zobaczyć z bliska lalkę Frankie Geek Shriek (i trochę Abbey).

Na początku mamy zdjęcia naszych 'hipsterskich' lalek w całości, w pudełkach. O ile sama seria i lalki ani trochę mi się nie podobają, przyznaję już na wstępie, to arty uważam za cudne. Są narysowane w tym nowym stylu, taki bardziej... powiedziałabym - bardziej realistycznym. Znaczek serii też mi się podoba. Fajnie, że nie użyli MH-owej 'skulette', która już pewnie wszystkim się przejadła, a narysowali nową czaszkę.

 Zdjęcia pudełek z tyłu. I tu potwierdza się to, czego nie byłam pewna oglądając arty na poprzednim zdjęciu z większej odległości. Upiorki mają... zaczerwienione nosy! Z jednej strony - spoko. Coś nowego. Do tego zazwyczaj postacie z zadartymi/zaczerwienionymi nosami są bardziej... dziecinne, niewinne, nie wiem, jak to opisać. Ale z powstaje pytanie - dlaczego? Skąd wziął się ten, a nie inny kolor nosów postaci?
 Drugą sprawą jest napis na pudelkach. Zazwyczaj znajduje się tam opis upiorek, które znajdziemy w pudełku i resztę lalek występujących w serii. Tym razem zobaczymy tu 'słownikową' definicję wyrażenia 'Geek Shriek':

Geek Shriek - Rzeczownik. /zapis fonetyczny/
Unikalny styl łączący modę i inteligencję w potwornie czadowy styl (nie)życia.
Synonim: Brainy Monsterista (można to przetłumaczyć jako 'Inteligentna Potwomodnisia')
Antonim: Booring ('Nuuuda')

 Przechodząc wreszcie do tych zapowiedzianych zbliżeń Frankie - oto buty upiorki. O ile forma obleci, chociaż nie powala, to z kolorami Mattel znowu się nie postarał. Dobra, niby powinniśmy być przyzwyczajeni, bo już od dawna obuwie lalek jest tylko w jednym kolorze, ale to nie zmienia faktu, że nie sposób się z tym pogodzić.

 O sukience mam takie samo zdanie, jak o butach. Niby jeszcze nie było takiej, ale jednak wzór jest bardzo popularny u lalek tej upiorki. Co do kolorów, to tylko zamienili srebrny na czerwony, nic wielkiego.

 Czas na zasadniczą część serii, a więc okulary. Od początku, od kiedy tylko zobaczyliśmy zdjęcia promocyjne tych lalek, mówiłam, że mi się one nie podobają. Najważniejsza część całej lalki w tej serii, hej, Mattel, tutaj powinieneś się popisać! A co dostaliśmy? Kanciaste okularki z dwoma błyskawicami, gratuluję.

Wybaczcie, jeśli komuś się Frankie GS podoba, ale moje zdanie brzmi - nie rozumiem, jak ktokolwiek może chcieć coś takiego kupić. Seria 'hipsterska' (już samo to jest u mnie minusem), a lalki poubierane zupełnie zwyczajnie, co można by darować, gdyby ubrania były wyjątkowo ładne, ale nawet tego tu nie ma.

A co wy sądzicie o Frankie Geek Shriek?


czwartek, 20 listopada 2014

Zbliżenia Kiyomi Haunterly

Natknęłam się na zbliżenia Kiyomi zrobione przez fana. Są one bardzo dokładne, więc stwierdziłam, że się nimi z Wami podzielę :)



W całości lalka prezentuje się tak. Szczerze mówiąc nie przypadła mi zbytnio do gustu. Na dobrą sprawę, gdynym nie wiedziała o co chodzi w serii, nie powiedziałabym, że to duch, bo nawet takowego nie przypomina. Ma mało zauważalną twarz, szczególnie mam na myśli oczy, ale o tym obrazek niżej. Ubrania są dla mnie z lekka przesadzone, bo przytłacza ilość łańcuchów i każdej dodatkowej falbanki. Ocena: 4/10



Tutaj mamy zbliżenie na twarz i fryzurę lalki. Do włosów nie mogę się przyczepić, ponieważ nie widzę tutaj zastrzeżeń, wbrew przeciwnie fryzura super się prezentuje :) jedynie nie wiem, co przedstawia ozdoba spinająca jej włosy. Jak wcześniej już mówiłam, przyczepię się do twarzy. Usta są ok. Jednak oczy... Cóż, nie postarali się. Oczy bez koloru nie mają efektu, mogli ja nawet zjechać po Spectrze, która ma kolorowe białka oczne i same oczy jakoś się prezentują, a nie takie coś :/ Ocena: 4/10





Tutaj mamy zdjęcia ubrań ze szczególnym ujęciem na buty, a dokładnie ich tył. Moim zdaniem sukienka bez tych wszystkich łańcuchów orezentuje się o niebo lepiej, jednak w końcu Kiomi jest duchem, więc nie mogła by się obyć bez tego charakterystycznego akcentu ze strony MH. Buty są śliczne+oryginalne. Teraz znowu bedzie, ze za duzo grałam w lola, ale czy one nie przypominają nikomu twarzy Nocturne'a? XD Ocena: 6/10



Ostatnie dwa zdjęcia przedstawiają arty postaci. Przyczepiam się oczywiście do oczu, ale do innych rzeczy nie mam tutaj zastrzeżeń :) Ocena: 9/10

Podoba Wam się ta lalka? Chcielibyście ją mieć?

~Zozo

środa, 12 listopada 2014

Pudełka Gloom & Bloom Party+Medżik niespodzianka od żożika :')

No czejść. Nie wiem, czy mam Was teoretycznie przepraszać, za to, że mnie tak długo nie było, bo w sumie to moja sprawa, ale gdy juz jestem... TO SIE MACIE CIESZYĆ, CZARNY HARAKTER WRÓCIŁ TAAAAK! I postaram sie pisać, bo wszyscy wiedza, jak ja lubię nowe osoby na blogu... :)

Wiec, jak mnie słuchy doszły, to ktoś opublikował zdjęcia pudełek z G&BP, wiec oto one:


No ładne, nie powiem, że nie. Ale seria dla mnie trochę przesadzona, ale ja jak to ja :) postacie mają bardzo ładne arty, jednak Venusi nie widać :( i teraz będziecie źli, ale coś sie nie umiem dzisiaj rozpisać, wiec na razie kończę kotełki :*

Podobają Wam się pudełka? Chcielibyście jakaś lalkę z tej serii?

                             +

Patrzcie co w Tesco znalazłam :o


Czy Wy to widzicie? Czy Wy to widzicie? Czy Wy widzicie TĄ CENĘ?

~Zozo

piątek, 7 listopada 2014

...

 Trochę już nie pisałam i nie przyszłam, żeby się tłumaczyć. Chciałam tylko napisać, że odchodzę z bloga.
...
 Nie, no, nieprawda. Tak naprawdę chciałabym zaśmiecić bloga tym postem, w którym napiszę, że przez jakiś czas ja i Zozo nie będziemy mogły pisać, bo szkoła i, w moim przypadku, również ważny projekt, też do szkoły. Być może (jeszcze niepotwierdzone) weźmiemy na jakiś czas jakiegoś redaktora, żeby nas zastąpił.
 I to chyba tyle chciałam powiedzieć...


piątek, 24 października 2014

Dwa nowe odcinki po Polsku

 Nie tak znowu dawno temu, a przynajmniej tak mi się wydaje, na stronie Monster High pojawiły się dwa nowe odcinki w języku polskim - Domy Upiornych Zwierzaków oraz Męska Rzecz. Oto opisy kolejno każdego z nich:
Domy Upiornych Zwierzaków
Zwierzaki Straszyceum dzielą się upiornymi domkami ze swoimi nowymi zwierzęcymi przyjaciółmi: Dustinem, Chewlianem, Cushionem i Sweet Fang.

Męska Rzecz
Uczniowie Straszyceum z uwagą śledzą zażarty pojedynek Deuce’a i Gila w epickiej grze planszowej.

 Odcinków, jak już od dawna wiemy, Monster Hgih na YouTube nie raczy dodać, a jeśli nawet, to za kilka miesięcy, a więc podaję link, choć zapewne wszyscy go już znacie:


 Już naprawdę nie chce mi się wypowiadać o odcinkach, napisałam się na blogach wystarczająco, jak na jeden dzień, wybaczcie.

A co wy o nich sądzicie?


czwartek, 23 października 2014

Przyjrzyjmy się głowom

 Widzieliśmy już zdjęcia promocyjne serii Gloom and Bloom Party oraz Geek Shriek, teraz możemy przyjrzeć się z bliska części lalek z tych serii, konkretnie ich głowom. Zarówno z GBP oraz GS możemy obejrzeć twarz jednej panny.
 Oto Abbey Geek Shriek!


 No dobra, powiedzmy sobie szczerze - dla mnie mogłaby to być jakakolwiek inna seria. Ta głowa po prostu pasuje do każdej lalki Abbey (pomijając kwestię włosów). Nie wygląda źle, ale też nic wybitnego.


 Tutaj główka jest już bardziej rozpoznawalna. Możemy z bliska zobaczyć kolczyki i opaskę(?) w kształcie pnączy oraz dwukolorowym oczom Venus Gloom and Bloom Party.

Co sądzicie o główkach?


Nowe formy butów... ale czy do MH?

 Niedawno w internecie pojawiło się zdjęcie, a właściwie trzy zdjęcia, trzech nowych form butów dla lalek, jednakże nie jest potwierdzone, że rzeczywiście są one dla lalek Monster High. Równie dobrze mogłyby być z EAH lub jakiejkolwiek innej serii zabawek. Oto one:


 Zacznę od najbardziej prawdopodobnej, a więc tej powyżej. Złoto (wiem, to kolo formy, ale trudno), liście, węże... Wszystko wskazuje na to, że ta para akurat będzie dla lalki Monster High, konkretnie dla Cleo (bo nie sadzę, żeby robili kolejną Neferę).


 Tutaj już nie mogę nic potwierdzić. Prawdopodobnie będzie to obuwie Cerise lub Poppy z Ever After High, a więc temat raczej na drugiego bloga, ale watro wstawić też tu, gdyby jednak miały się okazać być dla lalki MH.


 Te właściwie pasują i do Monster, i do Ever After High, jednakże ilość szczegółów wskazywałaby raczej na to drugie. Jeśli trafią do którejś z upiorek, to obstawiałabym Rochelle.

A wy co myślicie o formach? Dla MH, EAH, a może w ogóle czegoś innego?


Anime i inne japońskie nowości

 Tak, jak zostało to zapowiedziane, pojawił się ostatnio pierwszy odcinek anime Monster High. Co prawda z angielskimi (a tym bardziej polskimi) napisami nie możemy jeszcze filmiku obejrzeć, ale nawet bez znajomości tego języka możemy zrozumieć mniej-więcej, o co chodzi.


 Jest to takie typowe przedstawienie postaci. Widzimy, że po pierwsze - Mattel w Japonii dodał upiorkom, a przynajmniej Frankie, nowe upiorne wady, a mianowicie gdy nitka, którą córka (wnuczka) Frankenstein'a jest zszyta zahaczy się o kogoś innego, zielona potworka musi powtarzać ruchy tej drugiej osoby.


 Muszę przyznać, że może kresce nadal do perfekcji daleko, ale jednak wyszło lepiej, niż się spodziewałam. Rzeczą, którą wykasowałabym z anime są kwestie, które wypowiada Sir Hukacz. Co prawda ich nie rozumiem, ale jednak takie nagłe wtrącenie czegoś od zwierzaka zupełnie mi nie pasuje.


 Jeszcze jedna rzecz, o której chcę wspomnieć. Jedak dodane zostało coś przedstawione w książce, czego dotąd w MH nie było, a mianowicie kremowanie skóry kremem nawilżającym przez Lagoonę. Co prawda zostało to wyolbrzymione do granic niemożliwości, ale wiadomo, o co chodzi.


 W temacie wspomniałam jeszcze o innych nowościach z Japonii. Jedna z nich również jest związana z anime. Są to karty postaci z Monster High:


 Do tego pojawiła się strona tegoż anime. Tak naprawdę znajdziecie na niej mniej-więcej to, co właśnie opisuję w poście, ale może ktoś z was chciałby mimo to sobie obejrzeć:


 I jeszcze jedna, ostatni już w tym poście rzecz, a mianowicie pierwsza piosenka 'główna' Monster High, a mianowicie Fright Song po Japońsku. Mogliśmy usłyszeć jej fragment w openingu anime, a teraz jest również i pełna wersja. Polecam oglądając teledysk skupić się na ludziach, nie na cukierkowym tle i tańczących, komputerowych dyńkach.


 Już naprawdę nie chce mi się dołączać swojej opinii, bo to nie jedyny post, jaki muszę dzisiaj napisać, a i tak już trochę długi mi wyszedł.

Co sądzicie o... No, o tym, wszystkim?


poniedziałek, 13 października 2014

Zimowe upiorki

 Jeśli dobrze pamiętam, to w zeszłym roku w sklepach (zagranicznych) mogliśmy zobaczyć zestawy figurek z Monster High przedstawiających ubrane zimowo i świątecznie upiorki. Za piękne to to nie było, więc jakoś nie cieszę się, że Mettel postanowił znowu wypuścić do sklepów coś takiego:


 Obrazek mały, bo mały, ale jednak widać tu zabawki w świątecznym opakowaniu z 'szybką' otoczoną sercem zrobionym jakby z tych 'tradycyjnych' świątecznych lizaków w kształcie lasek.
 Jedyną upiorką, której dzięki zbliżonemu zdjęciu możemy przyjrzeć się lepiej jest Abbey:


 Upiorka może aż tak fatalna nie jest, ale ładną na pewno bym jej nie nazwała. Twarz jest... nie w stylu Monster High. Twórcy widocznie pomyśleli, że jak zrobią zabawkę na odwal, dołożą jej trochę ostrokrzewu na głowę, postawią obok niej płatek śniegu i bałwanka, to już jest super i świątecznie, więc tłum ludzi się na to rzuci. Osobiście mam nadzieję, że nie zakupi tego dużo osób, a wtedy może Mattel zaprzestanie produkcji czegoś takiego, jeśli nie będzie przynosiło zysków.

A co wy sądzicie o figurkach? Kupilibyście je, gdyby pojawiły się w naszym kraju?


Monster Maker już niedługo

 To jeden z postów, w których tytuł mówi wszystko, ale cóż, nie ma sensu robić tego nic 'tajemniczego'. W anglojęzycznym katalogu sklepu ToysRUs pojawił się taki oto produkt:


 My już wiemy, nawet bez podpisu, że to Monster Maker - zestaw do tworzenia własnych lalek MH. Możemy jeszcze raz obejrzeć zestaw, kilka propozycji lalek, które za jego pomocą możemy stworzyć oraz wszystkie dostępne dodatki. Nawiasem mówić nie ich dużo i za ładne nie są.
 No, ale chyba istotniejszą informacją, oczywiście oprócz tego, że MM niedługo pojawi się w sklepach, jest cena - 129,99$, a więc jakieś 390 złotych.
 Cóż, zestaw już nowy nie jest, więc nie będę go kolejny raz oceniać.

Kupicie zestaw, gdy już pojawi się w Polsce (zapewne z jeszcze wyższą ceną)?